Surrounded By Bears
S1, E9: On a research expedition, Bill and Dustin find themselves surrounded by Kodiak bears. Dom flies into the mountains to place tracking collars on mountain goats. John and the interns work to eradicate an invasive plant that threatens Alaska's waterways.