Survival Instincts
T3, E9: A rogue agent named Ray (guest star MATT BUSHELL – True Blood) kidnaps his girlfriend, Kate (guest star ANNA HOPKINS – Barney's Version), so Ryan dispatches the team to rescue her. Nikita is confused when Michael sends Owen into the field with her instead of going himself. Meanwhile, Sean makes a decision about Alex.