Toughest Race on Earth: Iditarod Surviving the Alaska Range
S1, E2: The mushers cross the treacherous Alaska Range. Jonrowe faces "the Step", where she was injured last year. Injury also causes Mackey's lead dog to be dropped. Martin Buser takes a strategic rest at Salmon River before beginning the treacherous trek again.