Swag Gone Bad
S2, E9: On an all-new episode of Messyness, Nicole "Snooki" Polizzi , Tori Spelling, Adam Rippon, and Teddy Ray take off their heels and JUST WEAR FLATS, get a little saucy with MESSY CHASERS and discuss the downfall of being too cocky in SWAG GONE BAD.