Swagger Jacker
S14, E5: Mayhem hatches a sneaky plan to throw off Team Bisping. The rivalry between Akira Corassani and Dustin Neace turns ugly, setting off a melee at the gym. Team Mayhem goes for its fifth straight win as two more featherweights face off.