시즌 1, 에피소드 5: Three strangers try to endure 30 days in the heart of the Louisiana swamp with absolutely no tools. All they have are the clothes on their backs and one dead alligator. Rick, Hudson, and Jason attempt to survive off the land, relying on this prehistoric beast for sustenance, and more. Things take a bad turn when the gator meat begins to spoil and they seek out far less desirable sources of nourishment.