Swanky Troubles
S1, E5: Philadelphia, PA- Bar expert Jon Taffer attempts to breathe new life into failing champagne bar, Swanky Bubbles. To accomplish that, he'll need to deal with a playboy owner, a sprawling menu, and the worst bar layout in America.