The Not-Too-Late Show With Elmo Sway Bhatia; Tori Kelly
S2, E12: The studio is abuzz for bug day as actor Sway Bhatia drops by to learn and play games all about insects. Then, it's buggy boogie time with singer Tori Kelly!