Sweat It Up
S1, E16: When CeCe gets caught lying about an injury to get out of gym, Georgia goes to meet with CeCe's coach. They end up hitting it off and decide to go on a date. Meanwhile, Rocky also fakes an injury to avoid playing laser tag with the nerd herd.