Sweet and Sour Charity
시즌 2, 에피소드 18: After winning a call-in radio contest for prized concert tickets, Grace (Debra Messing) vows to reciprocate and volunteers her time to charity, but when she recruits Will (Eric McCormack) to join her at a community center, she quickly begs off her commitment when it conflicts with her busy social calendar. Meanwhile, Karen (Megan Mullally) and Jack (Sean Hayes) don't escape either from Grace's newfound charity which forces Karen to rifle through her closet - and allows Jack to accidentally donate a pair of Karen's most-prized shoes. Shelly Morrison guest stars as Rosario.