S7, E4: Food Network Southern belles Katie Lee and Damaris Phillips aren't all hugs and kisses as they conspire to crush Bobby Flay. Chef Carlos Baez takes on Chef Steven Scalesse for the chance to break Bobby's heart on Valentine's Day.