Sweet Bitter Potato
S1, E6: Yuzuko and Momoko line up to get sweet potatoes from the school store. Momoko runs into Nagiko there, and through a serious of events, Momoko ends up believing she's being disrespectful to girls in the other grades. Meanwhile, the occult club tries to solve a riddle...