Sweet Hairdo and more
S1, E105: Juliet has met with a friend to go to the cinema, but she did not invite the rest of VIP Pets who are a bit upset. When Juliet is getting ready she has little problem and... a lollipop gets stuck in her hair! What a mess! The other VIP Pets try to take it off but it is impossible... Will Juliet's hair have to be cut or maybe Fabio will find an innovative solution in his barber shop?