Sweet Home Carolina
S1, E4: When one star suffers from an unexpected injury, another tries to make a name for himself in the MVP race. Eli struggles with a new locker room dynamic as Chase wins over the Oklahoma roster. The Carolina Cowboys try to prolong their streak of dominance in front of their home crowd as they close in on the #1 seed.