Sweet Jane
S1, E8: Claire wrestles with the emotional ramifications of Willa's scheming. Meanwhile, Nina observes that Adam disappears every night from his home and sets out to track down his mysterious destination. When the Governor's wife threatens to reveal Claire's drinking, Willa handles the situation by exposing another Warren family secret, potentially changing the outcome of the election.