Sweet Springs Sanitarium
시즌 1, 에피소드 4: The team encounters its darkest, most-terrifying paranormal activity yet at a West Virginia sanitarium. They are tormented by unexplained screams, disembodied chanting and a voice that almost pushes them to the edge of madness.