Swing and a Miss
S1, E4: Isabel’s new boyfriend Frank (guest star Lance Gross), an all-star baseball athlete, gets robbed, and Walter steps in to help find his stolen collectibles. But in the process, Walter learns Frank has lost something more meaningful than memorabilia. Then, to earn Willa’s trust, Leo and Walter bring her in on the case.