第 3 季,第 6 集: It's Election Day, and with his stake of the NFL team in writing, Ray must take down a rival bidder and ensure Verona's re-election in order to protect his interests. Mickey, meanwhile, has to find a way to keep Ginger and the other prostitutes working - or face the wrath of Mrs. Minassian. Plus, on a trip to win back Teresa, Bunchy confides in Romero, and Terry, left alone at the Fite Club, sees signs that the Aryans might be after him.