Sympathy for the De Vil
Сезон 4, серия 19: In fictional 1920s England, viewers meet a young Cruella, whose oppressive mother uses her Dalmatians to terrorize her daughter. Cruella is confined to her mother's attic until a mysterious stranger arrives and empowers her to challenge her captor. In Storybrooke, Regina gains leverage to keep Gold from interfering with her plan to rescue Robin, but her trip to New York takes the backseat when she and Emma learn that Cruella has kidnapped Henry.