Synecdoche
시즌 5, 에피소드 11: The team must unravel a conspiracy and stay ahead of the Secret Service when the President of the United States (guest star Joel Haberli) becomes their newest POI. Also, Finch separates himself from the team and considers taking drastic action to combat Samaritan.