Syruptitious
S1, E2: Special Agent Milt Chamberlain and Det. Russ Agnew go undercover as distillers to infiltrate the world of Battle Creek's maple syrup cartels when a murder victim is found to have drowned in the gooey breakfast condiment. Meanwhile, Det. Font White goes to war with his medical marijuana dealer.