T-Ball
S2, E20: Debra brings an "unapproved snack" to Ally's T-ball game and Ray doesn't stand up for her--prominently displaying his fear of being disliked. Debra had no idea that pretzels were not on the "approved snack list" in the orientation packet for Ally's team. And, as a mom juggling three children under the age of 7, she doesn't have time to cater.