T-H-A--THANKSGIVING
S1, E7: The DiMeo plan to avoid another horrible Thanksgiving with Jimmy’s brother’s family backfires when they invite themselves over to celebrate. While Kenneth and Ray destroy the turkey, the rest of the family creates a game, checking off the various instances of annoyance their relatives are known for. When Jimmy and his brother Billy decide to take their competition to the streets, the family discovers that Billy’s family is not as perfect as it seems.