One Mic Stand Taapsee Pannu ft. Angad Singh Ranyal
S1, E2: An actress, engineer, badminton team owner and businesswoman… Taapsee Pannu brings a lot to the table for her reunion with college buddy Angad Singh Ranyal; who has to prove that he is a much better mentor than he was batchmate.