Tacos and Tots
S41, E7: Guy Fieri's enjoying a fun, filling fiesta, kicking off in Grand Junction, CO, where a pub is servin' a real deal Reuben. Plus, a spot in Salt Lake City is elevating tacos, and an outrageous joint in Nashville is cookin' up Middle Eastern specialties.