Tailgate Spiral Souvenir Seating
Сезон 2, серия 11: When Colleen and Matt host the family tailgate party at the L.A. Rams game, they invite former NFL quarterback Kurt Warner to spice up their so far dismal event. Also, Tim’s in danger of missing the game when Sophia makes him take her to the restroom and they get sidetracked returning to their seats; Joan and Jen try to sneak into seats closer to the field; and Greg wins a chance to participate in a halftime contest involving a football toss.