Tailgate Temptations
T1, E3: Sharing a house with five men means hosting plenty of game days. Patty's making one of her favorite cocktails, The End Zone, as well as Cleveland Stuffed Potatoes, Sloppy Joe Pockets, Kickoff Cupcakes and Sweet and Savory Popcorn.