Take a Deep Breath and Go To Work
Сезон 1, серия 1: As the MX-5 Cup ignites at Daytona International Speedway, rookie Sally Mott dives into the fierce world of racing, where alliances shift as fast as the gears. Heather Hadley, in her pivotal second season, fights to prove herself as a true contender. Meanwhile, former champion Shea Holbrook aims to establish herself as one of the sport's few female team owners.