Take Care of Yourself, Young Man
Сезон 1, серия 4: 1978–1980: Ted escapes from prison and is in the wind. Elizabeth has bad dreams and big fears; gruesome news reports out of Florida point to his whereabouts. A collect call from a Pensacola jail brings her to her senses. The nation, however, is suddenly swept up in Bundy mania. Upwardly mobile poster boy or monster?