Take Shelter
S1, E5: Elektra's loyalties are questioned after an attack on the Defenders. Luke proves he knows how to take a hit, securing an enemy asset that could help their investigation. Colleen clashes with an old acquaintance, casting doubts on her own purpose. Matt takes up his old identity as loved ones are forced into police protection.