Take The Field
Сезон 1, серия 5: With The Kicks field in such poor condition, Coach Rivas is concerned for the safety of his players. After a failed fundraiser, Coach Rivas gets the idea to challenge the boys to a scrimmage with the winner gaining full access to the nice turf field that the boys currently use. With the good field at stake, the girls train hard to prepare to play the boys.