Family Guy Take This Job and Love It
S22, E12: Peter and his friends wonder aloud about what their dream jobs would be. Peter enters a sequence a la James Bond, where he goes by the name Band and has to fight his nemesis, Blofella (aka Stewie). Quagmire reflects on his job as an aerobics instructor in the ‘80s, which was his dream before he got run out of business by Jane Fonda. Cleveland and Joe take part in a Lethal Weapon sequence, where together they complete a drug bust.