Taken
S4, E16: Realizing he needs help battling Darhk, Oliver calls in an old friend — Vixen (guest star Megalyn E.K.). Using her magical ability to summon animal powers, Vixen gets a lock on Darhk's location and the team goes to war. Meanwhile, Thea has a heart-to-heart talk with Malcolm.