Taken
S3, E16: When Dixon's children are kidnapped by Sark, he turns to Sydney in a desperate attempt to rescue them. Meanwhile, Lauren's work as a double agent comes under intense pressure when her estranged father, Senator Reed, shuts her out of intelligence briefings. But she proves her worth when she frames Sloane as the mole inside the CIA.