Takeout: All Over the Map
시즌 39, 에피소드 2: Guy and Hunter Fieri are cooking up recipes sent by Triple-D alums who join them via video chat. On this menu, there's gangster gorditas comin' from Phoenix, Korean chicken wings out of Denver and a steak specialty from a Jewish deli in Houston, TX.