Diners, Drive-Ins and Dives Takeout: All Over the Menu
S39, E10: Guy Fieri and Hunter are joined by DDD alums via video chat to cook up a menu of chicken and biscuits out of Brooklyn and off-the-hook Jamaican oxtail and wings from Cincinnati. Plus, it's a whole new kind of crab cake straight out of Baltimore.