Diners, Drive-Ins and Dives Takeout: Best of the West
S39, E8: Guy Fieri and Hunter are joined by DDD alums via video chat to make some Triple-D style takeout. On this menu, there's a crazy burger creation coming from Phoenix, handmade sausages out of Portland, OR, and bomb barbecue from California.