Takeout: Bringing Comfort Home
S36, E11: Guy Fieri does takeout Triple-D style as four DDD alums send ingredients and join Guy via video chat to cook up all that flavor. There's grilled cheese from Nashville, pizza from Boulder, CO, Memphis fried chicken and Greek kebabs out of Houston, TX.