Taking the Fall
S4, E14: The Major Crimes team is called to investigate a follow-up attack on a victim of road rage, as a business executive and his wife fall prey to a furious driver in a pickup truck. As Thanksgiving approaches, Flynn suffers a setback on his road to recovery. And Rusty finally gets the interview with Slider (recurring guest star GARRETT COFFEY) that he wanted.