Taking the Reins
S7, E12: Steve gets cooking on transforming a rusted-out 1956 Willys truck into a BBQ kitchen-on-wheels. Meanwhile, Bodie and his son turn a mini-Divco "milk truck" kiddie car from the 1960s into a souped-up go-kart and Bob is chomping at the bit to restore a 1952 Bally's coin operated horse ride.