Texas Car Wars Tale of the Filthy Greengo
S1, E3: The Texas summer heat ain't the only mercury rising at auction. The garages battle it out over a '64 Mercury Comet Caliente, a 1995 Jeep Wrangler, and a 1963 Ford F-100 Unibody pickup.