Tallest Building
S1, E4: Downtown Dubai’s Burj Khalifa is the ultimate skyscraper. At more than half a mile high, this towering vertical city not only challenges conventional architecture but also set numerous world records, including the tallest building on Earth. This episode uses state-of-the-art computer graphics and expert testimony to reveal how this mind-blowing tower was made.