Citadel Honey Bunny Talwar
S1, E2: 1992: Guru’s agency makes inroads into their enemy’s Project Talwar. As romance blossoms between Honey and Bunny, she entrenches herself in the agency, despite Guru’s skepticism. 2000: Bunny reunites with Chacko to look for the estranged Honey and Nadia, who are on the run from their assailants.