Tamara's Tudor Tutorial
S2, E14: Tamara moves the small kitchen in a 1927 Tudor and outfits it with a large island and eating nook. She transforms a bedroom into a dining room, but her hopes of refurbishing the deck begin to break apart before she gets started.