S1, E5: Laila Ali invites four chefs to resolve fiery recipe rivalries. Mika Leon squares off against Brad Delgado, accusing him of stealing her recipes. Then, Tommy Jobst and Chris Lombardi settle who builds the absolute best burgers in the town of Davis, CA.