Tamir Learns Tagalog
S54, E28: TJ is excited to meet his favorite comic book artist Bobby Manalo! To make him feel welcomed on Sesame Street, TJ makes him a comic book gift with the help of his friend, Tamir. (Celebrity Guest: Eugene Cordero as comic book artist Bobby Manalo)