Tandem drifting with the Red Bull Driftbrothers
S1, E4: Desperate to meet his drifting heroes, Elias and Joe Hountondji – aka the Red Bull Driftbrothers – Jason Goliath challenges them to experience real fear: a taxi ride during Johannesburg’s rush hour.