Tangled
S1, E5: Olaf lets down his hair for this towering and imaginative retelling of the 2010 Disney Animation favorite, "Tangled," and even portrays Rapunzel along with other key characters. Nobody smolders like Olaf in his rendition of the dashing thief Flynn Rider, and he also puts in an appearance as Mother Gothel for good measure.