Tank Heaven
Сезон 6, серия 21: Doug sabotages Carrie's attempts to start hanging out with her co-workers by scaring them off with several crude techniques. Meanwhile, Spence and Danny realize that women like men who take care of the elderly and start using Arthur as bait.