S1, E1: They are the world's most formidable armored machines: from the M1 Abrams to the Merkava 4. Discover how tanks and APCs combine agility, speed, firepower and cutting-edge defense tech to dominate every type of terrain and mission, from desert battles to amphibious assaults.